2008年3月19日 星期三

反擊

今朝八點幾出門、去澳門大學行政大樓幫公司收票。再返公司開門等勝哥o黎洗泠氣。做好場面清潔洗完冷氣就開門做生意。


電話響老闆打o黎...余 : 老闆早晨。老闆 : 喂早晨余德慶你今日有幾多單野要出? 余 : 一共有五單,依家送緊兩單..........


老闆 : 余德慶呢頭講呢頭散,噚日單o野你擺明係跣個新同事,阿國華係新人,件事係打擊佢信心。依家好難請人你知唔知呀?個新人肯學肯做你就好好教佢,請佢返o黎係幫你跟你學o野o架,你又唔去了解佢、又唔理佢,o的人點會留低o係度呀?


余 : 我無特登跣佢。每一個新人跟我,我都教佢地好多野,我每日都好努力將o的工作安排得好o的,等大家做得開心o的。


老闆 :余生你唔親自教同跟個新人佢做唔長o既。


余 : 老闆你同我講呢番說話即係打擊我,o的同事走唔係因為我.(我好大聲講.)....


老闆 : 唔..................咁無野o勒...........唔.....


沒有留言:

張貼留言