2008年3月18日 星期二

適應

由二零零八年三月十七日起我轉用電腦記錄我的生活點滴........新的方式要時間去習慣。個網誌係我太太幫我起架,係佢教我架(太太妳好叻啊!)。


今朝一早起身,一口氣睇晒四日O既報紙(旅遊O個幾日無睇)。太太今日晏晝要返工所以都起左床,同太太一齊食早餐之後我就返工。好享受同家人食早餐,係福氣O黎架。


返到公司就一直都好忙,因為要星期五前交份存貨報告同貨品存量俾老闆,超忙不過我今日已完成,註明要我親手交俾佢.....又俾機會佢插我。一見面老闆就話 : 余生單ORDER點安排架,客O既地址O係新苗倉附近,你叫兩個同事搵手推車推過去都得喇(我O地根本無人手),O個附近又無車位,依家俾人抄左牌你話點搞O勒(司機係新人),余生你檢討O下喇。


公司人手問題檢討O既應該係老闆佢自已,我無同佢講野放低手頭上O的工作就走。收工......


沒有留言:

張貼留言