2008年3月29日 星期六

開心

不停咁返工返左兩個星期,今日終於放番日假。今朝我同太太搭十點十五分班船過香港,今日天氣好好,陽光普照,氣溫有二十一度。但海上有霧,o的船要慢駛,我地遲左到步。


先到銅鑼環食午餐(大碌竹食墨魚丸、墨魚頭河),食飽就去商務印書局睇書,我買左兩本有關單鏡相機o既書。按我地o既計劃到宜家訂傢俬,由於我地要寄運到澳門要收費,照公司規定最低消費五佰大元及五千以上收百分之十,但我地訂o個三件傢俬總值只係一千一百八十八蚊(兩個書架、一張台),如果俾五佰蚊運到澳門係好唔化算,唯有放棄。


下一站時代廣場,離遠已經見到幾米作品模型《向左走向右走》,附近人山人海,每人都手握相機或電話,舉高雙或單手……嚓…嚓…嚓…你擋我、我擋你,你左、我右,不停換位,太太見到就即刻加入行動(我都係)。一樓有一個平台展覽幾米系列,場中有一個叫《月亮忘記了》的大模型,造形十分可愛,可惜唔俾影相。其實o係二樓可以影到,但我部機做唔到(太太我地係唔係買部單鏡機呢?)。我地兩個都好忙,又前又後對焦影相,呢一刻我知我地係好開心架………



最後剩返o的時間就去掃貨,收穫都唔錯,我買左鮮桃汁係俾太太o既、肉干係俾老豆o既、八安士裝可樂同D&G香氛係俾自己o既,太太買左件衫、耳環同幾米o的圓形砌圖,認真大豐收。返屋企喇…開心…開心…好開心呀呀呀………


沒有留言:

張貼留言