2008年3月17日 星期一

第一日返工。。。。。。。

今日要返工喇!假期完左喇!但仲未識應一朝要返工。一返到公司即刻同班主管開會、聽o下呢幾日有乜事發生、居然聽到一個轟動既消息(唔知算好定壞)、我助手阿強辭職(做到三月尾)


對公司o黎講一定有影響,壞o既、我無o左個好拍檔,好o既、就可以俾o的新人上位。對我o黎講應該開心、好似佢咁後生屈就o係公司一日做十四個鐘完全無晒私人時間,捱o左幾年收入又唔多早走早著喇。另外種睇法阿強搵到份比依家更加好o既工到外面發展(我身為佢上司應該恭喜佢同祝佢前程無限)。同佢合作o左咁耐始終都有o的唔舍得。


噚日開始阿宏又唔舒服見到佢好似好辛苦咁......o的氣氛好差、搞到我勁無心機.........阿強努力呀! 俾心機呀!


沒有留言:

張貼留言