2008年3月30日 星期日

蛇王

今日用左 感冒呢個話同公司請病假。早上陪太太去街市買菜買早餐。想起有時間不如去探老豆,順便拎o的豬肉乾、書同生果俾佢老人家。睇黎老豆佢氣色唔錯,但精神上流露出寂寞o既神情,見到我探佢,梗係好開心喇。同我講好多野,又問我好多野,咁o既情況只係一個問題,老人家成日流流長無乜世藝,心景自然空虛(我年紀大左可能同老豆佢一樣咁)。

晏晝太太約左o的同事去打高爾夫。剩番我一個人o係屋企 “煲碟”同休息,但係當太太出門後,心入面就湧出一種失落o既感覺(o個種感覺好可怕),我身邊呢個人對我實在太重要喇。其實我應該努力工作搵錢,為退休安排新生活,唔好成日掛住 ……“蛇王”。

沒有留言:

張貼留言