2008年3月20日 星期四

忙忙忙

今朝返工途中老闆娘打電話俾我,要我同佢準備一部NDS、遊戲、機套,佢趕住要聽日去旅行(同阿MI全家一齊去)。


返到公司開工原來今日好多同事都放假,下晝AV組有外勤要出車,我都係一個人做O野喇。


今日好靜無生意、成個晏晝都O係度睇CANON EOS30D 既網頁,因為有部二手機好想買(係秦振華幫我塭O架)。機身連標準鏡成五仟一蚊O架價錢好貴,如果四仟蚊淨機身我都會考慮,唔係就放棄,好想買呀…………


下晝因跨部門事件,又同老闆口角(噚日O既事佢心心不忿),好悶呀………O下講O下又夠鐘收工、收工、收工,又夠鐘收工………


沒有留言:

張貼留言