2015年3月7日 星期六

烏來

2015年3月8日(星期日)


2015年3月3日(星期二)朋友講想悠閒咁睇風景、食特色美食⋯「烏來」呢個地方唔錯⋯可以去遊覽。

烏來呢個地方⋯必遊嘅景點⋯坐特色小火車去睇瀑布、行老街試試地道特色食品。

或者⋯季節關係風景一般但美食就為我哋帶來驚喜,油炸溪魚、竹筒飯、走地雞、翠苦瓜、冰溫泉蛋、燒烤肉腸、樹上熟木瓜、巴樂⋯令我一試難忘,由我哋住嘅酒店去烏來要乘搭捷運(單程 15個站)再轉公車(單程 39個站),來回要花2個幾小時共經百幾個車站⋯呢個情況係我第一次亦令我難忘。


搭公車到烏來總站...落車見一第一個景點...吊橋...



呢座神宮好宏偉好靚...但我唔記得佢叫乜名...


陽光普照...倒影迷人...


呢度樓梯頂係台車站...


當地原居民想盡辦法來做遊客生意...連酋長都放下身份幫遊客影相...


時令水果、烤肉腸、竹筒飯、冰溫泉蛋...呢啲地道美食必食...


離地 80幾公尺嘅瀑布、台車...係烏來嘅地標代表...

沒有留言:

張貼留言