2015年3月28日 星期六

momo心聲...毛爸俾人當變態佬

2015年3月28日(星期六)


今朝毛爸一早就帶我落街散步⋯我一出門口就走去巴士站垃圾桶旁邊尿尿,尿完之後毛爸叫我坐下⋯毛爸先用廚房紙印乾啲尿尿用報紙執起然後用漂水噴洗又再用廚房紙印乾再用報紙執起放入垃圾桶,雖然一早巴士站人唔多⋯而全部人嘅目光都帶奇異眼光望實毛爸嘅行為,佢哋嘅眼神俾我覺得喺度講緊毛爸「呢條友係唔係痴線咖!」,我忍唔住狂吠佢哋一輪先行開繼續散步⋯


毛毛:啲人真係冇品...最慘係毛爸俾人當痴線佬咁睇...

毛爸:毛仔,唔使咁勞氣咖,唔關嗰啲人嘅事,但...最緊要自己守法...

沒有留言:

張貼留言