2015年3月5日 星期四

臺灣嘅老友

2015年3月6日(星期五)


2015年3月1日(星期日)一到臺北安頓好行李⋯太太同我急不及代到附近「喪拼」,短短兩小時已經大有收獲。

但今日期待嘅事係同住喺臺北嘅老友一家食晚飯,老友除咗安排地度餐館訂位之外仲親自駛車到我哋入住嘅酒店接我同太太。呢餐晚飯氣氛溫馨大家傾得開心又食得盡情⋯老友非常好客叫咗主菜連甜品一共九道菜招待我哋⋯仲爭住埋單俾錢。

今次飯局令我同太太好感動⋯重點唔係有人請食飯⋯而係呢位老友好有我哋心...非常多謝 FION出動全家招待我哋...謝謝!



毛爸:今次第一次搭虎航...


毛爸:呢間舖頭以雞做主打,連裝飾擺設都用雞...


毛爸:可能我鍾意食雞...樣樣都覺得好好味...


毛爸:除咗牆上裝飾連餐具都有小雞圖...真係冇走雞...


毛爸:呢間舖叫...雞家莊

沒有留言:

張貼留言