2015年3月11日 星期三

令人憂心嘅毛毛...旅行之後嘅後遺症

2015年3月10日(星期二)


旅行完返到屋企嗰幾日⋯毛毛對我哋嘅一舉一動都好緊張,期間⋯我哋入洗手間耐啲毛毛就會 R 門,佢要証實我哋喺入面。

過去嘅星期日朝早帶毛毛出去玩⋯我將食水、玩具、相機⋯準備入袋,毛毛表現唔係平日咁開心興奮而係焦慮狐叫,可能毛毛眼中我哋執野等於離開,我哋出門嘅 4日毛毛面對新工人姐姐、食同平日唔一樣嘅餐、唔可以落街散步、冇得玩、冇便便 3日、瘦咗 0.4Kg⋯難怪毛仔咁焦慮⋯陰公豬。


毛爸:毛毛宜家散步一定全家一齊行...否則罷行...


毛爸:毛毛連影相都唔聽話...

毛爸:連我工作毛毛都在旁監視...

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢啲事避免唔到咖...屋企人太錫毛毛,毛毛又好依賴我哋...無奈。

      刪除
  2. 可能新工人姐姐對佢唔好 , 所以更加焦慮同不安 , 你哋要加倍比多啲時間陪吓毛毛 , 唔係佢會一直都唔開心呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估...新工人姐姐唔識關心毛毛(唔識抱毛毛無從入手),亦唔夠膽大聲命令毛毛,毛毛亦都因為咁"蝦"工人。毛毛嘅行為呢排己經改變好多喇...

      刪除