2015年3月24日 星期二

變番正常嘅毛毛

2015年3月24日(星期二)


旅行回歸已經一段時間⋯毛毛嘅行為習慣都慢慢正常番,連體重都升番以前嘅水平,只係某啲行為變化就有少少意外⋯

每日朝早我一落床毛毛就會跟實我,以往毛毛有賴床嘅習慣。

每當我哋坐梳化⋯毛毛就會喺我哋身邊瞓覺,仲會瞓到「且鼻寒」,以往毛毛瞓番自己個位唔理我哋好有個性咖⋯


毛爸:毛仔瞓喺我哋身邊...自覺十分安全,瞓得十分安心...


毛爸:有時覺得痴身嘅毛仔令我好感動...

4 則留言:

  1. 相信係主人都鐘意狗狗痴身,特別係毛毛咁得意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好明白呢種情況,講真毛毛心目中只有我哋係佢親人...

      刪除
  2. 離開先令毛毛覺得要珍惜身邊人. 毛毛好百厭既時候, 你就去旅行啦 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意小月所講...自己都好驚毛仔會患上「分離焦慮症」咖...

      刪除