2014年8月17日 星期日

Coffee嗰種令人傷感嘅眼神

2014年8月17日(星期日)
 
 
噚日早臨返工前去探coffee,一㩒門鐘coffee就狂吠(可能佢以為媽咪返)⋯見我入門口吠得仲勁,我上前抱住佢嗰陣⋯佢發惡咬我(流晒血),不過coffee好快就冷靜落嚟。

到我放工再上去睇coffee嗰陣情況完全唔同,佢冇再吠我仲主動走嚟我身邊⋯到我走嘅時候coffee用好失落悲傷嘅眼神望實我走⋯嗰種眼光非常可怕⋯

 
COFFEE:舅父你唔好走啦...
 
毛爸:小朋友非常失落...可憐...

2 則留言:

  1. Langh仔: 所以媽媽而家都好少留低我同芘芘去旅行。

    回覆刪除