2014年8月7日 星期四

愛心變成傷害

2014年8月7日(星期四)
 
 
我每星期都會花時間幫毛毛修手仔腳仔毛,噚日騰出少少時間幫毛毛檢查手腳⋯全部正常。

但當我幫毛毛修完腳底毛嘅時候發覺四隻腳板底都紅晒,開始修剪期間毛毛好聽話⋯之後就一直反抗,奇怪⋯點解?因為敏感?當我檢查電剪嘅時間發覺把剪好熱⋯我估應該係電剪過熱燒傷,我睇說明書都有提示但自己就冇留意⋯

自己一直認為關心同愛心嘅行為⋯原來帶俾毛毛痛苦同傷害...

 

 
毛毛:唉~我毛爸好大頭蝦咖...唔話佢唔知,話佢又唔好意思...每次修毛都搞到我啲手手腳腳都紅晒唔舒服,仲籟我LAM手、腳...
 
 
 
毛爸:呢款電剪我轉用咗好耐...

4 則留言: