2010年7月27日 星期二

2010夏北海道自駕遊 - Day 6 - 血拼札幌

2010年6月25日(星期五)


今朝六點幾已經好猛太陽電視天氣報導最高氣溫29嘩...溫差好大呀,尋晚先得18,今日就熱成咁。


日嘅節目係去大通公園影相然後行街睇野買野仲要去根室花食壽司


我地影完相就去Tokyo Hand買禮物俾毛毛、仲去左藥房買野、經過蘋果專門店又走左入去試玩iPhone 4...


中午返Stellar Place 6樓等位食壽司今次只係要25分鐘所以大家都非常願意等食飽飯太太們繼續血拼...一直到晚上八點先食晚飯


跟住返酒店執行李...夜晚11點幾去Coco Chan食宵夜我地叫左5串砂肝、3隻雞翅、3串雞肉、2碟枝豆、2杯可樂、2杯橙汁...埋單只係2千幾yen (原來第一次幫襯嗰陣個老闆送左4張5百yen嘅優惠券俾我地,呢4張券又可以同一時間使用,所以...) 真係超低...大家都非常開心...



大通公園唔算好大但好整齊好靚,個塔係地標黎咖...好出名...



公園需然好曬...都有好多媽咪帶小朋友去公園玩水...



上次喺皮具工房見到好多皮原材料、工具、配件心諗執齊成套返去整狗帶、頸圈...但睇過價錢...俾買制成品價錢貴好多好多...



我同湯生幫手睇左二十幾分鐘門口先准入裏面...喺裏面仲要等...



人人都食到啲碟成棟樓咁高....真係 有咁多層"樓"就發達喇...



壽司吧入面有四位廚師...呢位主打廚師係女將黎咖 ,技藝了得...工作方式齊心又熱鬧...



即叫即做材料勁生鮮...



炸蝦壽司..必食...



血拼嘅戰利品呢度只係一部份咋...



估吓呢件擺設似乜野 ? 係豬PatPat黎咖...中間嗰條豬尾係間火煱店嘅招牌黎咖...



超好味嘅黑豚肉火煱...太太特別批准我飲一杯有酒精成份嘅啤酒,感覺好爽...我因為身體健康問題介酒好多年...



番黎呢度消夜大家都好滿意...因為啲食物啱食又有特價個個都好開心...


待續.........................


 


沒有留言:

張貼留言