2010年7月18日 星期日

2010夏北海道自駕遊 - Day 5 - 札幌

201006624(星期四)


今朝俾啲滴水聲嘈醒原來出面落大雨既然起左身就換衫落浴場浸溫泉。


今次同平時唔同,喺大雨中浸溫泉另有一番味道...一個字


約左8:30大家一齊食早餐,今朝嘅係自助早餐,有傳統日式早餐亦有西式早餐,非常和味


食飽早餐之後起程今日嘅編排係先去Outlet血戰然後返札幌酒店check-in,之後再還車。


旅遊自駕遊嘅部份完滿結束揸車嘅時間嚴格黎講我只係負責三份之一路程原因係我揸車狼死、經常超速、爬頭技術又差喺呢度要多謝湯生湯太咁包涵我。


到晚飯時間大家都話要再去蟹本家因為我地要去補食第一次冇叫到嘅蟹飯。


食飽飯喺附近行街睇野宵夜就去左“串鳥”食燒雞翼、燒砂肝...好可惜砂肝賣晒令大家有的失望.......



我地住呢間酒店有露天 "風呂"咖 , 喺大雨中浸溫泉超特別 , 可惜唔俾影相...



早晨浸完溫泉梗係狂食啦...呢度只係第一輪...



 "溫泉蛋"一口氣食左一個星期嘅配額...靜靜雞話你知 "必食"...



上次黎到遇到好多人喺度影相 , 行都行唔到埋去...今次要唔好錯過...



今朝得十幾度咋...



啱啱有陽光...啲倒影好靚...



拉車個哥哥有三急去左尿尿 , 我做左義工幫佢看車...



等左好耐先冇人行咋...



太太嘅大作...





今日我地食午餐嘅舖頭 , 原來好出名咖...



呢一客蝦...湯生話好掂 , 可惜我身體唔適宜食生嘅食物...



呢啲就唔同...我都話好掂....



炸物大家都鍾意...



喺Outlet買嘅 "戰利品"...



大家都話要再返蟹本家食一餐 , 個侍應姐姐好專業 , 仲服侍周到...



呢鍋就係食家傳為美談嘅蟹粥 , 唔可以用文字去形容幾好味 , 我地每人食左兩大碗 , 飽到個個碌地...



呢間舖頭好熱鬧好嘈 , 食物就麻麻...


 


沒有留言:

張貼留言