2010年7月11日 星期日

2010夏北海道自駕遊 - Day 2 - 美瑛、富良野(下集)

2010年6月21日(星期一)


由於相片太多分開兩集上載....



呢朵好靚嘅花...北海道周圍都有...靚呢...



我地喺美瑛車站附近食午餐 , 薯仔Pizza、特式沙律、咖喱飯。由於大家好肚餓,當我要影咖喱飯嗰陣,大家已經 "清碟" 仲話碟飯好好味...



呢個景點叫 "青池" 係臨時加落去咖...估唔到風景超靚...



池水有顏色咖...係好清嘅深藍色...



倒影超靚,可惜光線唔係幾好...冇陽光...



開始落雨要走喇..........令人好失望...



呢啲咁靚嘅花喺北海道周圍都有...又忍唔住手...


 



呢啲好靚嘅毛毛虫亦都周圍都有...



我地住嘅民宿...非常特式嘅獨立墅 , 一棟兩個單位 , 湯生就住喺我地格離.....嘩...有車有墅做兩晚有錢人...威...



裏面係兩層 , 樓上睡房樓下大廳有獨立洗手間...



我地住嘅民宿係包早餐同晚餐咖...今晚有沙律、魚生、豬排、甜品、飲品....



嘩...份晚餐好豐富 , 味道仲好 "住家菜".....



食飽飯梗係揸車出市中心行超市買消夜啦...咦...座墅夜晚睇仲靚...



各位朋友我係隨團旁述Mon仔 , 以下時段係成人時間 , 明天再續....


侍續.......................................


 


 


 



  • 留言者: Kurumi Shiro
  • Email: nikully@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-07-14 13:37:00
呢間民宿係未姐係肥寶住果間, 好似樣呀!
[版主回覆07/14/2010 18:57:00]係呀... 呢間係肥寶住過果間黎架, 我仲同毛爸講唔知肥寶係咪就係住o係我地被分配o個間呢...

沒有留言:

張貼留言