2010年7月12日 星期一

2010夏北海道自駕遊 - Day 3 - 富良野(上集)

2010622(星期二)


今朝同平時一樣晨早就起左身 (5點幾)…今日嘅天氣好熱,我地嘅行程由9點開始


富田農場 -- 我地好多年前夏天跟團黎過,見到好多好靚嘅花田可惜今年我地黎早左主角薰衣草仲未開花其他花都開得唔多喺嗰度我地食左雪糕、蜜瓜、牛奶布丁同麵包除左個麵包全部都好好味。


彩香之里 -- 去到只係見到一片光禿禿嘅山頭,所以只係影左個招牌當係到此一遊。


北星山町營薰衣草園 -- 遊嗰度嘅重點係搭吊車睇花田可惜未係花季吊車停開。


日之出公園 -- 一落車第一眼見到一大片草原,令人心曠神怡公園嘅景點係山上有個幸福之鐘聽講話喺嗰度敲響個鐘會帶黎幸福咖咁梗係上山啦。我地行左十幾廿分鐘先上到山 (行到扯晒蝦) 其實途中都見到有車上去,但係我地唔識條路點行,唯有行上去啦


中午我地去左Kumagera食飯,之後仲去埋隔離街嗰間 唯我獨尊食好出名嘅咖喱香腸飯食飽飯再向下一站出發。


四季彩之丘 -- 嗰度有兩個用乾草做嘅巨型稻草人,造型得意,仲有好多人同佢地影相添。呢度都算多花睇,大家影完相就走人…點知一上車又落雨,經過商量我地決定返民宿。


食完晩飯我地又去Bestom超市買蜜瓜仲約左一齊睇相今日大家影左好多姿勢出眾嘅相大家睇番都覺得好好笑太太同湯太仲笑到流晒眼淚



民宿路口嘅招牌...簡潔清式...



民宿門口嘅信箱,好原始但好靚...好有 "童話"嗰種感覺...



民宿供應嘅早餐...啲麵包最好食...



附近嘅風景好靚...好似幅畫咁...



呡間舖頭賣茶咖...我地行過嗰陣仲未開門,招牌好特別....



今日第一個景點...富田農場,好多年前黎過當時一片紫色,今次就有啲失望...



聽講因為天氣問題,花田要勤力打理...開花期未有咁早。今朝好猛太陽...阿姨辛苦妳地喇...



另一邊廣場有少少紫色睇吓...............



 "主角薰衣草"....未係狀態....



好彩仲有啲花開緊...頂住先...



富田賣手信嘅地方係用乾花裝飾咖...好靚好特別...



細鐏裝住嗰啲係牛奶佈丁 , 必食....麵包就唔食都冇所謂...



係富田農場嘅地標...



呢朵花嘅圖案係唔係好得意呢 ? 我覺得佢似阿伯....



彩香之里....差啲以為去錯地方 , 乜花都冇得睇....



咦....又遇到蜜蜂小朋友...可能佢同我地嘅旅遊路線一樣喎...



吊車冇開...花又未開...好失望...



仲未完咖......


待續.............................


 


 



  • 留言者: Tammy
  • Email: tammywsy33@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-07-13 12:38:00
d 相影得好靚 , 謝謝分享呀 !
[版主回覆07/13/2010 14:53:00]仲有好多相擺左o係facebook我個a/c度呀, 得閒去睇下啦.
by毛媽





  • 留言者: pat
  • Email: patvong2003@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-07-13 11:59:00
好正呀D相~~
[版主回覆07/13/2010 20:15:00]多謝Patpat讚賞........By毛爸

沒有留言:

張貼留言