2017年2月8日 星期三

毛毛受驚了

2017年2月8日(星期三)


今早我跑完步返屋企⋯唔見毛毛歡迎我⋯

原來毛毛卷埋一嚿瞓喺梳化邊,毛毛見我入咗門⋯就垂頭垂尾好慢咁行埋我身邊,我即時喺度諗⋯毛毛你喺度搞乜?毛毛你有事?⋯⋯跟著我聽到斷斷續續嘅「叮~叮叮」聲,啲聲係付近大廈消防警鐘響,咁⋯我開始明白點解。

因為毛毛童年陰影,毛毛細個受訓嗰陣其中一種工具係用「單車鈴」,而當時用嘅「單車鈴」係我自家製,由於鈴聲太高音同太響嚇怕 咗bb 仔毛毛,由嗰陣開始毛毛對所有嘅叮叮聲都好驚,由其係「單車鈴」⋯⋯


毛毛驚到雙目失魂...可憐


毛毛:毛爸,我怕怕...

毛爸:從嗰陣開始...我拆晒啲單車鈴,我所有單車都唔裝「單車鈴」...

沒有留言:

張貼留言