2017年2月7日 星期二

我有你相伴

2017年2月7日(星期二)


一個長假期⋯多咗時間留喺屋企,亦多咗時間陪伴家人,原來無論人或者寵物都好怕孤獨,由其係毛毛。

毛毛近期特別痴身,因為除咗放假平日冇咁多時間相陪,佢任何時間都跟出跟入⋯我入廚房煮飯、去便便丶沖涼⋯毛毛就會坐喺門口等我,如果我去耐咗毛毛就會 R 門。

心入面一直都咁想「小朋友係需要家人陪伴咖」,但當自己放假、受傷休息、病咗瞓床、失落又或者冷靜咁停落來嘅時候⋯會發覺毛毛小朋友就喺身邊全天候咁陪伴住我......

細心想⋯唔係毛毛要我哋陪,而應該係毛毛陪伴我哋至真⋯⋯


有你(毛毛小朋友)相伴...你為我家帶來充滿歡樂嘅正能量,多謝你...


毛毛:咁...你識做啦,有乜好野食攞晒出嚟啦...快快快

毛爸:衰仔,浪漫啲唔得嘅...為食豬...


沒有留言:

張貼留言