2017年2月10日 星期五

親愛的太太,祝妳生日快樂!

2017年2月10日(星期五)


聽日就係太太(農曆)生日,首先祝太太...生日快樂、身體健康、心想事成...

每年呢段時間我除咗準備一份太太生日禮物之外,仲要準備多兩份禮物作為 "情人節 "同 "結婚紀念日 "...每年嘅 2 月份都心情覆雜...感恩、幸運、快樂...

感恩,過去艱難嘅人生路都有太太陪伴一齊行...

幸運,8 年前同毛毛有缘,而毛毛更成為我哋嘅家庭成員...

快樂,有心兒(太太)、毛毛(百厭星)令我哋家充滿歡笑同熱鬧...

心兒(太太)、毛毛(百厭星)我愛你哋...


今年啲禮物行貨咗少少...但最緊要有心...

心兒,生日快樂!我愛妳!

沒有留言:

張貼留言