2017年2月22日 星期三

跑⋯路上的另類驚喜

2017年2月22日(星期三)


過去⋯一直操練嘅地點都係氹仔單車俓,除咗偶然有太太陪伴之外⋯都係一個人跑。

今日跑路上遇上家務助理陪契媽散步⋯令我意外及驚喜,冇聽過契媽講佢經常到單車俓散步...

令我意外嘅係⋯契媽講佢次都行畢單車俓(6 公里 ,大約萬幾步)...

令我驚喜開心嘅係契媽有精神同體力能應付到,咁⋯即係健康同狀態都非常好。

令我感動嘅⋯係契媽無微嘅關心:阿慶,你唔好咁搏呀,你頂唔頂得順呀?身體緊要,小心身體呀!


長輩嘅關心只係簡單嘅幾句話...令我感動暖心...

當期時會反問自己...自己對長輩會唔會咁有心?


沒有留言:

張貼留言