2017年2月2日 星期四

跑、跑、跑⋯

2017年2月3日(星期五)


1月中⋯⋯老闆開始俾我放年假,過去嘅3星期⋯雖然有天氣影響⋯但我都冇停止到操練(踩單車、跑步),好耐都冇試過咁嘅情況⋯滿足,多謝老闆。

好多朋友都問我⋯點解你咁鍾意跑步同運動呢?...我答:我唔知。

實情係⋯一種感覺,或者係一種追求,又或者係遺傳⋯父親係運動健將係短跑好手,我身邊嘅幾位表哥都係運動愛好者,業表哥係健身同單車手,禮表哥係赤腳跑手,強表哥玩中國武術⋯我細細個就喺運動氣氛濃厚嘅環境成長,咁⋯我鍾意運動應該係理所當然⋯⋯


跑步為我帶來心情愉快嘅感覺...


而另一種效果就係...攰同痛,但呢種感覺會令人心思思

沒有留言:

張貼留言