2017年1月25日 星期三

我寶貝女的生日

2017年1月25日(星期三)


一月十四日係我寶貝嘅生日⋯印象中只有出世到三歲嗰陣開過生日會一齊慶祝。

之後嗰十年係喺我工作嘅地方祝福囡囡生日快樂咁度過(都唔知當時自己點解咁忙)⋯再之後嗰十年囡囡多數都同朋友去慶祝咁度過(我係唔想阻住啲後生仔女開心慶祝),雖然一直都好掛著囡囡,自己都係忍住⋯唔希望打亂阿女嘅生活節奏。

到自己年紀大⋯先醒覺無論幾咁愛錫阿女⋯下一世都唔會再見...

更明白 "愛"係要行動表示,文文我愛妳,生日快樂!


阿女,祝妳生日快樂、幸福安康...


希望妳每個生日我都同妳慶祝,我愛妳,生日快樂!



沒有留言:

張貼留言