2017年1月24日 星期二

毛毛又再生事⋯

2017年1月24日(星期一)


今日清晨⋯帶著毛毛喺暗黑嘅街度上散步⋯毛毛亦都好乖咁喺樹旁邊尿尿...

忽然間街角有位阿叔向住我同毛毛嘅方向急行半跑方式跑過,由於環境昏暗⋯毛毛抬頭就衝過去狂吠,連我都驚一驚⋯位阿叔仲驚⋯驚到貼埋牆邊表情驚恐(我估佢應該好怕狗諗住急急腳被開我哋),跟著阿叔由好驚變得好嬲⋯好想爆粗,我即時向阿叔連聲不斷咁道歉同時指令毛毛坐低,當時阿叔好委屈咁講:唔緊要,冇事冇事,有得佢喇⋯。就行開咗⋯

其實咁嘅情況⋯同家長嘅態度好有關係,好多家長只會怪罪個小朋友,忽略向當時人道歉。


毛毛惡起上嚟都好得人驚...

沒有留言:

張貼留言