2017年1月28日 星期六

世界女Coffee

2017年1月29日(星期日)


大年初一⋯家務助理放假,阿妹又過香港拜年,咁Coffee就獨自留喺屋企。

有人形容一個人⋯看風駛利、擦鞋奉承就叫做「世界仔」,而Coffee小朋友就係表表者。

平日去探望Coffee,只係行出電梯仲未去到大門口,就聽到Coffee狂吠。

噚晚Coffee除咗冇吠我之外仲俾我抱抱,原來係⋯佢要人陪伴同好肚餓,到家務助理返到屋企之後⋯Coffee態度大轉變,除咗行近我來食零食之外,唔要我抱抱仲狂吠我同咬傷我,Coffee小朋友真係⋯超級公主。


Coffee:舅父,我好肚餓呀!你識做啦,雞肉碎,有機嗰隻...唔該...

毛爸:唔~

Coffee:最多俾你抱抱喇...


Coffee:我食飽喇!舅父,你冇得留低...你走先啦...

毛爸:唔~


沒有留言:

張貼留言