2014年12月19日 星期五

單車日誌…強風在前,未感恐懼

2014年12月20日 凌晨 5:30 非常潮濕 大強風 攝氏10度


凌晨開始⋯檢查單車裝備⋯準備出門,毛毛永遠都係忠實粉絲⋯每次凌晨冷清人靜嘅時候都陪伴我身邊令我唔會感覺孤獨。

落到街氣溫比想像中更凍又大風⋯開始熱身已經令人頭痛,睇嚟今日要同冷逆風惡鬥。

今早街上好多人⋯行人路或者路口都好熱閙,睇真啲⋯原來全部都係警察,佢哋正在換班同封路,聽啲阿Sir講佢哋噚日晏晝已經開始部署咖喇,咁多警察駐守係因為中國國家元首習主席嚟咗澳門⋯


毛爸:今朝花咗多啲時間檢查架單車...車輪打氣、安裝防沙扳...

毛毛:我同毛爸啲衫嚫晒色咖...




毛毛:嗰個毛爸又唔知去踩幾耐單車喇...唔知要等到幾時喇...等...

實情...我要等毛爸返嚟煮餐俾我食...肚餓涯唔倒凍咖...慘...

沒有留言:

張貼留言