2014年12月28日 星期日

2014年難忘記

2014年12月28日(星期日)


近日喺電視經常聽到年終大事回顧⋯勾起我年內心中一啲事。

傷痛嘅事-外父年初因病入醫院兩個月後離世,契爺年初因感冒引發病變年中離世,小姪兒亦都年中離世,呢啲事令我極度心痛⋯亦改變對家人嘅態度,以後我要主動關心、愛、多啲包容家人。

幸福嘅事-外孫女年中出世,令我激動。

開心嘅事-外甥女嘅音樂演奏會比賽得獎及成功演出,太太同我一齊參加國際馬拉松(迷馬賽)跑完全程,呢啲事令我難忘⋯亦令我深信用心努力係會有回報。

時間靜靜咁流走⋯所有傷心事同開心事令我難忘⋯但終會過去⋯


毛爸:時間終會喺身體留下流走嘅記號...提醒我哋光陰寶貴...

祝願各位朋友2014年留下嘅全部都係開心難忘嘅事...新一年珍惜當下...新年快樂!

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝!毛家祝小月新年進步、身體健康...

      刪除
  2. 祝新一年事事如意!keep 住開心快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!收到晒,毛家祝Kurumi Shiro新年快樂、心想事成...

      刪除
  3. 毛毛、毛爸、毛媽…… 祝新一年事事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛:喂~老友記我代毛爸毛媽祝你哋新年勁樂、健康幸福...

      刪除