2014年12月23日 星期二

霸位

2014年12月23日(星期二)


呢幾日持續咁寒冷⋯毛毛就更主動親近我哋,平日毛毛會喺地板咕𠱸或者梳化休息(灘喺度),最近只要我座喺梳化、按摩椅毛毛就會走近我身邊瞓喺度。

令我驚嚇嘅事⋯當我喺按摩椅休息或者瞓覺嘅時候⋯毛毛會揾機會跳上按摩椅瞓上我肚腩,毛毛突然嘅行動⋯經常令我膽顫心驚(又唔可以怪毛毛),當我起身去廁所、攞野飲、聽電話⋯而離開按摩椅⋯毛毛就會唔放過機會極速「霸位」⋯


毛毛:毛爸,唔該順便攞啲零食過嚟啦...


毛毛:霸番個靚位先...得左...好C服呀...

毛爸:衰仔...除咗嚇我仲霸我個位...你冇義氣...

2 則留言: