2014年7月20日 星期日

膠水樽重複裝水使用可能道至生癌咖

2014年7月20日(星期日)
 
 
前幾日喺網上睇見報道⋯某女士為咗響應環保重複使用「膠水樽」裝水用作日常飲用,十八個月後身體出毛病驗出患癌,亦都有報道「膠水樽」受熱會釋放毒素令身體至癌,原來呢啲個案好耐之前已經有專家著手研究,聽講某電視台都有專題報道。

毛媽一早已經有戒心⋯經常更換毛毛裝食水嘅「膠水樽」同從來都唔用「膠兜」裝熱湯俾毛毛飲。

我就後知後覺⋯我可以做嘅係即時將毛毛啲裝食水器具「膠水樽」換晒「玻璃樽」。

 
毛毛:我用緊呢啲膠水撙裝水飲咖,媽咪周不時幫我更換咖...

 
毛毛:毛爸,不當咁重複使用膠水樽裝水食用係可能至癌咖,咁都唔知?你好 OUT喎...

 
毛毛:嘩~雖然換晒玻璃樽...但係個撙咁細咖...唔夠水飲咖...
 
毛爸:毛仔,放心放心,我仲揾緊咖...大形樽個樽身太重...適中形樽「鑼絲牙」又唔啱....呢個樽裝半杯水咖...你有 3 個位飲水...唔驚唔夠水飲喎...

1 則留言: