2014年7月12日 星期六

銅銅、盈盈初中畢業喇!

2014年7月12日(星期六)
 
 
上咗年紀嘅人經常咁講:時間飛逝轉下眼就過去。

今年外娚女 銅銅 同姨娚女盈盈已經中三畢業,想起佢哋細個嗰時⋯純真、得意、可愛⋯嘅樣真係令我甜到入心。今日見佢哋亭亭玉立⋯中三畢業又令我激動流淚。

其實我好偏心⋯銅銅係我最痛錫嘅外娚,做長輩嘅錫小朋友係順理成章,阿妹就好有意見⋯話我錫銅銅錫到縱容嗰種程度。

 
毛爸:恭喜妳哋呀!祝妳哋前程萬里!銅銅(右)就嚟高過我喇而盈盈(左)就非常美白...
 
 
毛爸:銅銅(右)係「力量形」、盈盈(左)係「纖嬌形」小朋友嗰陣已經有分別咖喇...

沒有留言:

張貼留言