2014年7月15日 星期二

差啲做成交通意外!

2014年7月15日(星期二)
 
 
今朝揸車返工⋯跟住架白色豐田豪華 7 人車掛兩地牌⋯一直駛到西環橋入口迴旋處前一段路⋯當時我架車時速 60 公里同前車相隔 4 個車位...

好突然咁發生⋯前車有隻小動物喺車度跌落嚟⋯當時作出快速返應向右閃避,實情真係有運,除咗無撞倒小動物外⋯我同太太都冇事,亦都因為向右閃避車都冇事(好險呀!左後邊有來車),我定番神之後先見到⋯嗰隻係黑白色嘅小貓貓,應該係喺車底跌落嚟⋯我唔肯定之後隻小貓貓有冇事⋯但我就擔心咗成日⋯

 
毛爸:我見全車都閂晒玻璃窗,隻小貓咪係喺車底跌落嚟...
 
以前有好多人都講啲貓好鍾意呢埋喺車底,由其係冬天...

沒有留言:

張貼留言