2014年7月31日 星期四

毛毛自發嘅行為

2014年7月31日(星期四)
 
 
見過網上分享、聽過好多傳說⋯狗狗好忠誠咁等主人返嚟,仲會非常有毅力咁堅持一直咁等。

已往我同太太去完旅行返到屋企⋯工人第一時間同我哋講:毛毛日日都瞓喺大門口等你哋返呀,到夜晚大門口一有啲聲音就會望住大門。(我有啲唔信百厭星毛毛係咁生性)

平日晚飯後毛毛就陪毛媽追劇同親子時間⋯今晚毛毛食咗生果之後⋯喺大㕔兜圈周不時同我眼神接觸⋯仲好少有 "面向大門口"咁瞓低,我估毛毛係喺度等毛媽。(喺我眼前毛毛咁嘅行為唔信都唔得)

我好相信狗狗忠心嘅行為⋯今次我親眼見到毛毛嘅表現⋯好感動。

 
毛爸:毛毛喺度等咗好耐,真係理解唔到...狗狗有會啲咁忠心既行為...
 
毛毛:媽咪仲未返呀!

 
毛毛:咦~門口有聲...係唔係媽咪返?

2 則留言: