2014年7月11日 星期五

毛毛咬嚫人呀!

2014年7月11日(星期五)
 
 
今朝帶毛毛散步嗰陣喺天橋低⋯毛毛咬嚫位喺行人路楂電單車嘅肥叔叔,好釆阿叔只係俾毛毛嘅虎牙及倒右小腿,冇明顯嘅傷痕冇流血(只係有兩劃 1 cm長箭咀嘅白色痕),雖然冇受傷⋯不景都係毛毛咬人係唔啱⋯喺呢度我同毛毛向阿叔道歉:阿叔,好對唔住,係我哋毛仔咬人唔啱。

現場情況⋯阿叔揸住架電單喺天橋底行人路上慢慢向缺口駛出馬路,我同毛毛啱啱行經嗰度⋯大家相遇⋯當時阿叔望緊馬路有冇來車所以慢駛⋯架車向住我哋方向駛過來,毛毛己經狂吠阿叔⋯而我就以心為心⋯我拖住狗狗又喺行人路⋯阿叔應該讓我先行,但阿叔繼續慢駛冇讓⋯當大家越來越接近⋯毛毛突然發爛攻擊阿叔。

事後⋯阿叔好大聲咁講:你隻狗咬嚫我呀!你打佢啦!你拉實佢啦!即時嗱高褲腳展示俾我睇⋯但又睇唔到傷痕,最終好唔份氣咁走咗。

講真我都好唔甘心,毛毛係動物會有一定嘅獸性,毛毛根本冇錯⋯如果阿叔你冇非法喺行人路泊車同揸車呢啲不愉快嘅意外⋯冇可能發生。

 
毛毛:嗰個阿叔揸車撞我同毛爸...所以...我...𡁻佢...
 
毛爸:毛仔,咬人係唔啱咖...
 
 
毛爸:就係呢個缺口人車爭路...
 

4 則留言:

  1. 毛毛……始於咬人係唔好。不過你都係想保護毛爸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔否認毛毛護主...實情係毛毛見阿叔將車駛近我哋都唔停車,除咗狂吠最尾梗係𡁻喇啦...

      刪除
  2. 回覆
    1. 行人路揸車係違例咖,分分鐘搞出人命意外咖...講真好彩毛毛冇事就真...

      刪除