2014年7月16日 星期三

地獄(開工)見開...太陽先生

2014年7月16日(星期三)
 
 
戶外工作⋯太陽先生係大敵,呢個時候⋯遇上天台工程真係苦不堪言,天台冇地方當太陽⋯只有硬頂,烈日下工作靠"三力"(體力、意智力、幻想力)同"三寶"(水、毛巾、帽)。

收工嗰陣行過巴士站聽到好多喺娛樂場做莊荷人士講:「嘩~熱到火爐咁,身水身汗,好辛苦呀!」,佢哋等巴士嗰時熱一陣同我地喺天台烈日下曬 7 小時嗰種熱比⋯我肯定佢哋未感受過乜野叫做真正嘅"熱"...

 
毛爸:今日開工嘅戰績...

6 則留言:

  1. 真的變咗黑人! 會曬傷架!

    回覆刪除
  2. 我已經做好準備咖喇,曬到嘅地方冇得保護(帶住手套做唔到野)所以⋯

    回覆刪除
  3. 毛爸…你要多飲水同做好防曬。小心工作!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你哋關心,有心呀...我著長袖衫帶頸巾帶草帽帶黑超帶手套返工...大熱天時係街人哋以為我係痴線佬...

      刪除