2013年12月4日 星期三

絕對信任、忠心

2013年12月4日(星期三)


自古以來有學者咁講⋯狗成為人類嘅朋友及伙伴其中一個原因係狗狗絕對咁「信任」人類。

聽過好多有關狗狗對主人「信任」、「忠心」嘅感人過案,上個星期日凌晨四點幾起床裝身出門參加「迷馬」,由起床到出門毛毛一直都陪住我⋯原來毛毛仲等我返屋企。

聽太太講⋯當日毛毛眼瞓到「中中吓」都堅持喺大廳望住大門口等我返⋯門口一有啲聲就會開心到狂吠(由於咁搞到毛媽冇覺好瞓,毛媽向我告狀),毛毛咁嘅行為令全家人感動同更錫毛毛⋯

回看現今社會...人與人之間嘅"信任"就越來越脆弱...


毛毛 : 無論要等幾耐...我都會等毛爸返嚟咖...



毛毛 : 嘩 ~ 越等越眼瞓添...毛爸你返嚟未咖?...都係一路瞓一路等...



2 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔好讚壞毛毛呀,衰仔等我返黎帶佢出去玩咋,衰仔最叻扮豬食老虎...但我感覺好窩心...哈哈哈

      刪除