2013年12月28日 星期六

毛少發啷厲喇!

20131229(星期日)



呢排因傷患影響睡眠噚日朝就瞓過龍,由於要煲湯俾老爸非常趕時間,一直都冇埋毛毛,毛毛都算乖一路跟出跟入。

我就繼續忙洗尿板、準備家人同毛毛嘅早餐、跟住冲凉毛毛開始失去耐性(我冇發覺),喺冲凉房好失望行番出去(其實係發脾氣仲擔咗嚿海棉出廳)...

當我梳洗完出廳 ~ 成地都係海棉


毛爸 : 嘩 ~ 毛少,你搞乜野呀........

毛毛 : 毛爸,唔好望實我呀...係你唔理我咖...


毛爸 : 毛毛小朋友,你點可以亂發脾氣咖...

毛毛 : 唔 ~

4 則留言:

  1. 毛少, 你個樣話俾我知你仲好唔 "鋸" 喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都冇用...毛爸一樣冇理(真係唔顧我感受)...

      刪除
  2. 其實毛毛想製造落雪加添聖誕氣氛 ... 哈哈

    回覆刪除