2013年12月18日 星期三

毛毛罷行停車場

2013年12月18日(星期三)


前兩日晨早就開始落雨又凍⋯帶毛毛散步就改行停車場⋯

第一日毛毛都算聽話⋯但第二朝開始毛毛就有啲不滿,成日都想行出街,到當日傍晚毛毛直頭罷行停車場⋯免強兜咗兩個圈,但毛毛淨係齋行⋯都唔知佢想點⋯

到最後我投降帶咗毛毛出街⋯毛毛一出到門口就即刻便便同尿尿⋯真係俾佢吹漲。




毛毛 : 毛爸,我哋今朝係唔係出街散步呀?

毛爸 : 阿仔,唔得呀...外面落雨又凍...



毛毛 : 毛爸,又要行停車場呀?



毛毛 : 毛爸,我 行停車場"吾"唔倒咖...

毛爸 : 好啦好啦...怕咗你喇...大少...

毛毛 : 我真係「大少爺」嚟咖...


5 則留言:

  1. 毛毛,真係好有個性呀!哈哈 ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛:我有要求啫⋯咁係唔係有啲過份呢?

      刪除
    2. Laugh仔: 我完全明白! 好似我咁,每一餐都係要玩一陣先食飯。

      刪除
    3. 毛毛:睇嚟我哋作風係一樣喎…

      刪除
    4. 毛毛:睇嚟我哋作風係一樣喎…

      刪除