2009年9月5日 星期六

同Peter舅父晨運

 銅銅口術毛爸筆錄


尋晚媽咪同我講今早舅父會黎接我地去玩


本來去星星公園咖但係好曬同好熱,所以去左軍營附近嗰條行人路散步。


Coffee就第一次出街散步,出到街Coffee都幾乖,不過就唔肯坐定定俾舅父影相


我地同舅父舅母一齊食早餐 (舅父特別准我地食杯麵,平時媽咪唔俾食咖) 。


返屋企之前我地去左西灣湖玩,我地行左出浮台影相,啲水好清睇到有好多魚仔咖好快就要返屋企喇,因為太陽越來越猛、氣溫越來越高舅母就買左啲凍飲俾我地飲怕我地中暑



銅銅 : 有得同Coffee、毛毛一齊玩好開心呀...



銅銅 : Coffee坐定定呀...



銅銅 : ~吓~叫妳坐就企...咁曳曳...



銅銅 : 個浮台會旭咖...好難平行咖...



銅銅 : 啲水好清呀...



銅銅 : 水入面有好多魚仔咖.........我要走喇...下星期見喇啦...


 


 


沒有留言:

張貼留言