2009年9月23日 星期三

秋天

天氣咁悶熱,俾人一個錯覺仲係夏天...


前日已經收到第一盒月餅,原來到左秋天,仲好快就 "中秋節"。


每年收第一盒月餅都係阿妹送過黎咖,阿妹知我鍾意食月餅,所以中秋必送...


其實我係鍾意食月餅裏面啲咸蛋黄,喺我屋企咸蛋黃係禁品(毛媽關心我,健康理由)...


舊年揾唔到狗狗月餅,希望今年買到盒狗狗月餅俾毛毛過 "中秋節"....



毛毛 : 盒月餅係姑姐送過黎俾毛爸咖.......



毛毛 : 我後面啲草都開始黃喇...秋天到啦......



毛毛 :毛毛喺 "中秋節"有月餅收就好喇....呢盒月餅係毛爸咖......


沒有留言:

張貼留言