2009年9月5日 星期六

Coffee第一次出街玩

尋日朝可以同舅父、舅母、銅銅姐姐、銘銘哥哥、毛毛一齊出街玩好開心呀


嗰啲地方好大仲有好多人添,咁大個女第一次見,舅父幫我影左好多相...


今朝好奇怪毛毛成日都洽我...



Coffee : 我剪左個新裝...靚唔靚呀 ???



Coffee : 銅銅姐姐好錫我咖...



Coffee : 舅父叫我做 "肥妹"...



Coffee : 我係唔係好肥啫 ????



Coffee : 呢度好得意咖,地下會旭咖,周圍都有好多水...我第一次見咋...



Coffee : ~嘩~好曬呀...



C0ffee : 呢隻係雙人賽艇黎咖,最啱我用黎減肥喎...


沒有留言:

張貼留言