2009年9月7日 星期一

黑鷹十五小時

一個星期前約左班隊友,星期日朝早打War Game,但係班友仔甩底而取消左,唯有返工啦。


返到公司攞左套黑鷹十五小時出黎睇,個故事係講推翻索馬利艾迪德政權,美軍派遣反恐、游騎兵、特種作戰航空營部隊去執行任務。最後結果千幾名索馬利平民喪生,19名美軍陣亡


遺言 :


親愛的,你要堅強地生活落去...


我愛妳同我地嘅孩子,願佢地每日都茁壯成長...


妳要保持笑容,千萬唔好俾困境打倒...


最後親愛的,今晚替我氹我地嘅孩子瞓覺...


同佢地講我愛佢地,替我錫佢地同講晚安...。


戰爭真係好殘酷,好彩我地打War Game只係游戲啫



毛爸 : 戰爭...要付出好大嘅代價...


沒有留言:

張貼留言