2009年9月24日 星期四

毛大少爺

呢幾日朝早好晏先同毛毛出街散步,因為要配合時間送毛媽返工


自從遲左出街後毛毛就開始瞓到好晏先起身,有時毛毛會起身出騎樓尿尿完又再入房瞓過。


毛毛越黎越似 "大少爺",仲越黎越鬼馬,有時出騎樓喺尿板度係咁以第吓腳扮屙左尿就走黎我度“領獎”,我見到都覺得好攪笑,毛毛聰明左定蠱惑左呢 ???????



毛毛 : 秋天真係好舒服呀...



毛毛 : 又有風...又唔晒...



毛毛 : 毛爸...有冇帶野俾我食呀 ???



毛毛 : 宜家我已經係大少爺啦...叫我 "毛大少爺"啦....



  • 留言者: F
  • Email: F
  • 網址:
  • 日期: 1970-01-01 08:00:00
F

沒有留言:

張貼留言