2009年9月29日 星期二

羅善齡大律師

我同羅律師係相識左二十幾年交情勁好嘅好朋友,羅律師係葡國人,佢把聲有攝人嘅魅力,講得一口流利既廣東話...


羅律師屋企嘅視聽器材,大部份都係我跟進調較...


每年嘅聖誕前夕...都會...親自送個特制蛋糕俾我過節...


咁啱前日,羅律師休假前敘餐,特登留左個蛋糕俾我叫人送黎公司(羅律師好有心,知我腳痛攞蛋糕俾我食)。


我帶左返屋企...第日...太太同阿美就瓜分左個蛋糕,只係剩番幾塊...太太仲同我講 : 肥仔...個蛋糕好好食呀...真多謝羅律師咁好食嘅蛋糕連屋企人都有口福...



肥仔 : 啲蛋糕超好味呀...


沒有留言:

張貼留言