2008年6月26日 星期四

羊咩

毛毛俾我第一個印象 (係好重要架)佢俾我想象中細隻,成身黑色毛成舊炭咁。表現好唔自然,一o的都唔活躍,戇居居咁,眼神一路望住地下,一o的都唔精靈 (BB狗o係陌生地方一定好驚喇)。


第一次見面佢仲週圍便便同尿尿 (佢好緊張),印象一o的都唔好。過左一晚…睇真o的就覺得佢似隻岩岩出世o既羊咩,好鐘意訓覺 (扒o係地下o個種姿勢),要同佢玩先肯郁,學野都算快,宜家叫佢SIT佢識點做…



毛毛:係咪sit得好正呢?



  • 留言者: SakiChe
  • Email: wasabi_che@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-06-26 23:42:00
毛毛佢性格係好好玩...都ok活躍!
可是陌生人...陌生ge環境下...佢就會好驚..
佢第一日到我家...= =" 唔識郁ga!!!!  連水都唔夠譫行去飲..= ="
但係比我感覺都係黑mama...開頭仲以為佢唔郁..
有問題!!! xd" 黎左2日後...已經好好玩...
成日同我家的t打交...xd" 佢唔輸舌ga!!!
我唸佢e+ 應該都好曳ga喇都..xd" 

沒有留言:

張貼留言