2008年6月25日 星期三

融入

今朝落大雨,掛左3號風球,香港就掛8號風球,澳門天文台話下晝都唔會改掛更高o既風球。其實係擔心工人阿美中午上唔到屋企餵毛毛,同今日傍晚去皇家獸醫診所覆診。


毛毛由21/6 (星期六) 到今日有好大o既轉變。陌生到融入、沉默到狐叫、初初由驚怕到宜家活潑,o的行為完全極端。毛毛知道邊個係掌權人,例如有一次佢週圍咁尿尿,俾太太嚴厲責罵同體罰。當時毛毛dup低頭同烏低身猛搖條尾,慢動作咁爬去太太腳邊表示馴服。平時多數都跟住我,可能佢知我放縱佢。由於我同太太o既訓練方法唔同,發生時時鬧交 (我就冇制度,太太就過於嚴格),經常意見不合。毛毛宜家仲係bb,未知佢大o的會係點…






  • 留言者: SakiChe
  • Email: wasabi_che@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-06-26 22:27:00
看到曚曚(momo)為你們家帶來歡樂及各種趣事..
跟他相處了半個月的我...真的好開心呢..!!!!
可以為他找到一個好愛錫momo的家....
我感受到momo他現在很幸福哦..!!!
等佢大d..有時間跟我家tt 一起玩哦..!!!
 
                                                                by"saki

沒有留言:

張貼留言