2008年6月18日 星期三

毛毛

呢排經常都同雨水打交道 (已經落左半個月雨喇)。尋晚太太好認真咁同我講….


太太肥仔我今個禮拜六或者禮拜日會接隻狗狗番黎。


肥仔下… (我未有心理準備喎)。


太太:係狗仔黎架,依家狗BB o的毛係黑色,大左就會變灰色架。


肥仔狗狗幾大架?o係邊度出世架?有冇出世紙架?


太太:過左上個禮拜一就岩岩三個月大,個名叫 “矇矇”,北京出世架 (I...I...I...was born in Beijing)。o係屋企出世邊有出世紙架,狗狗黎到我地改佢個名叫“毛毛”好唔好呀?


肥仔:個名都OK,我要設計張出世紙俾佢。


太太肥仔要整個籠喇,仲要墊高個籠呀,個賣家話狗狗怕潮濕好易病架。


肥仔:妳有冇常識架?個籠底有膠盤仲墊左報紙,籠入面墊毛巾,屋企鋪左木地板,我地住o係十二樓高仲邊有濕氣呀?


有時好唔明太太佢點諗野架,應該重視o個o的冇理過,無關重要o個o的就

執著到癲,見到太太咁投入都唔忍心潑佢冷水…(肥仔…你好凄涼呀)

沒有留言:

張貼留言