2008年6月24日 星期二

實行

毛毛到屋企已經第四日。過去,太太犧牲三日假期照顧毛毛 (我知太太好緊張),等毛毛快o的適應屋企生活節奏。


今日開始毛毛要獨自留o係屋企喇 (我好擔心阿)。下晝兩點工人阿美會上屋企餵毛毛中午o個餐 (真係幫左我好大忙,唔該晒阿美),跟住就要等我地收工先有得食喇。


尋晚臨訓聽到毛毛吠同狐叫,原來佢o係個籠度尿尿,仲搞到成身都濕晒,要我同太太幫佢整乾淨個身同個籠先乖乖訓覺。


早晨六點毛毛已經o係個籠度行黎行去,佢無o係個籠度尿尿,我放佢出騎樓佢都係掛住玩 (佢都唔知道我想點),放番佢入廳好快就o係o的報紙度便便同尿尿(今次好叻仔呀)。跟住除左整野俾毛毛食之外仲同佢玩左好耐。我要返工喇…要實行番平時o既生活習慣喇…毛毛拜拜喇……



沒有留言:

張貼留言