2008年6月1日 星期日

妹妹

前晚同太太食飯傾偈,因為狗狗o既命名而發生口角。


肥仔:我查過“啤俾”呢個名,除左解熊之外又解作承擔,熊俾人有強者o既感覺,狗狗黎到我地屋企要承擔起做橋樑o既角色,好有意思呀。


太太:人地係女仔黎架,啤啤個名咁普通又咁男仔,賣家話十隻有九隻係叫呢個名架,仲有我公司有個好乞人憎o既同事又係叫“啤”架 (o個個人咁衰格改個狗名好岩),我諗左好耐,要同狗狗改個名叫“Mui Mui”。


肥仔:叫“妹妹”個名叫唔響架我唔鐘意,我個助手又係叫“妹妹”,個名冇意思 (俾人覺得似妹仔多o的),唔好。


太太:咁“妺妹”個名有乜唔好呀?阿妹“梅艷芳”唔好意頭?我一早決定改 “妹妹”呢個名架喇。


肥仔:是但妳喇,我唔講喇 (冷戰開始)。


好失望、無奈、令我又想反對養狗,屋企增加個成員唔簡單架,我信唔怕生壞命最怕改錯名,而且銅銅個乳名叫阿妹。我唔想改狗狗個名太人性化,寵物或者係動物o既命名,我覺得應該改個又威又有意思o既名就最適當…


沒有留言:

張貼留言