2013年10月9日 星期三

毛毛心聲…原來姑姐好錫我咖

2013年10月9日(星期三)


我有兩次去姑姐屋企玩嘅時候…喺梳化、周圍尿尿之後…姑姐就好惡咁鬧我,仲因為我曳曳話我唔乖而唔鍾意我(我毛毛估姑姐好嬲我…)。

上個月姑姐去完旅行返嚟…通知毛爸話有好多手信叫毛爸上屋企攞,毛爸返到嚟好似有啲唔開心…原來姑姐帶返嚟嘅手信幾乎全部係俾我而毛爸只係有德國腸一條(毛毛:笑爆咀)…

原來姑姐係好錫我咖⋯


毛毛 : 好開心呀...法國頸帶同小食,全部都係姑姐送俾我咖...多謝姑姐...

毛毛 : 毛爸唔使失望咖,姑姐送俾你嗰份德國臘腸都好正咖...我唔介意你俾埋我...

毛爸 : 衰仔...我知姑姐錫你...唔使咁沙塵嘅...

2 則留言:

  1. 毛毛,你張相似乎要打格仔噃:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩~俾你發現添(多謝温馨提示)...你知好喇...唔...真羞家...

      刪除