2013年10月27日 星期日

不知不覺在變嘅毛毛

2013年10月27日(星期日)


小朋友嘅行為管教…就算你只係一時放鬆,佢就會喺你不知不覺嘅時侯變得百厭…而且好難回復以前咁乖。

毛毛而家連ipad、滑鼠、筆、電話…通通變成至愛搞,而我更發現毛毛每逢搞破壞都會望一望我,好似要引起我哋注意咁,我諗其中最重要嘅因素係毛毛少咗戶外活動有關。


毛毛 : 我唔出街運動...咁就喺屋企運動攞...

毛爸 : 毛仔,你恐嚇我?

2 則留言:

  1. Oh 毛毛, 你要乖D, 唔好攪破壞呀, 整爛D嘢扣你零食錢架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 扣佢零食錢?毛毛咁大少爺本色...如果佢驚就好喇...哈哈哈...

      刪除